Πολιτική Επιστροφών & Επιστροφής Χρημάτων
Πολιτική Επιστροφών & Επιστροφής Χρημάτων
Η ικανοποίηση των πελατών μας αποτελεί προτεραιότητα. Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό ή παρουσιάζει οποιοδήποτε πρόβλημα που οφείλεται σε δική μας υπαιτιότητα, έχετε το δικαίωμα επιστροφής εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Η επιστροφή γίνεται χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη, και συνοδεύεται από πλήρη επιστροφή του ποσού που καταβλήθηκε ή αντικατάσταση του προϊόντος, κατόπιν συνεννόησης.
Για να γίνει αποδεκτό το αίτημα επιστροφής, το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς.
Σε περίπτωση που το πρόβλημα προκύπτει από λανθασμένη χρήση του προϊόντος ή από υπαιτιότητα του καταναλωτή, η επιστροφή ή αντικατάσταση δεν γίνεται αποδεκτή. Επίσης, δεν πραγματοποιούνται επιστροφές χρημάτων ή αλλαγές σε προϊόντα που δεν παρουσιάζουν πρόβλημα, απλώς λόγω αλλαγής γνώμης ή μη αντικειμενικών λόγων.
Για την έναρξη της διαδικασίας επιστροφής, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email ή τηλεφωνικά, αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας και την περιγραφή του προβλήματος. Η ομάδα μας θα σας καθοδηγήσει σχετικά με τα επόμενα βήματα.
Η επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να αξιολογήσει το αίτημα επιστροφής προτού προχωρήσει σε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση προϊόντος.